zaterdag 11 augustus 2012

ATC 11 Inspire Yourself

Na het zien van een leuk Ranger filmpje van Dyan Reavely die met haar dylusions sprays fantastische tags maakt. Gaf mij de inspiratie om dat ook eens te proberen op een ATC.Ik heb als extra wat glossy accents aangebracht op de vogel(lastig om te fotograveren). Dit is mijn versie;
87" />

3 opmerkingen:

Bibi zei

Ze zijn weer mooi ;o)

marije zei

Nou jij! Dan kunnen we ruilen.

Anoniem zei

Hello
I am writing from Switzerland
I found you ATC in Pinterest and are WONDERFULL!
I am interesting to change ATC with birds in the world because I just love birds!
Can you help me?
I can change with some of my ATC or cards..
Please check if you are interesting my blog.
http://robinscrap.blogspot.ch/
I hope you can help me.
Thank you very much
Chiara

PS if you want to answer please answer in my blog because is more easy, thank you